-->
12 Nisan 2015 Pazar

Faydasiz Blog
Forum siteleri yoğun konuşmaların yaşandığı, başlıklar açılarak bilgi ve paylaşım yapılan bir alandır. Ben de bir kaç yıl önce bloğuma forum eklemeyi düşünüp google'da arama yaptığımda çoğunlukla tr.gg uzantılı bloglardaki forum kodlarına ulaştım ve bu kodların hemen hemen tamamı çöp ya da hatalı olduğunu fark ettim. Kısa süre önce google'ın kullanıcılarına forum hizmeti sunduğunu fark ettim ve sizler için inceledim. Şimdi google'ın sunduğu bu hizmeti adım adım sizlere anlatacağım.


  1. 1. Adım: Yeni Grup Oluşturmak


İlk yapmanız gereken iş Grup Oluşturma sayfasına giderek forum ile ilgili bilgileri doldurmak. Oluşturacağınız grup ile ilgili seçimler yapabilirsiniz. Eğer forum açmak istiyorsanız web forumu, soru-cevap sayfası oluşturmak istiyorsanız soru-cevap seçeneğine tıklayın. Formu doldurduktan sonra ''oluştur'' butonuna basabilirsiniz.

  1. 2. Adım: Oluşturduğunuz Grubun HTML Kodunu Alma

Bilgilerinizi eksiksiz girdiğinizde sayfa ortasında kare şeklinde üzerinde ''Google Gurubunuz oluşturuldu''  yazan bir yazı çıkacaktır. İkinci sıradaki ''gurubunuzun ayarlarını özelleştirin'' linkine tıklayınız.


Açılan sayfanın en altında oluşturduğunuz forumun kodu gözükecektir. Bu kodu bloğunuza ekleyeceğiniz için bir yere kopyalayın ve bu sayfayı kapatmayın.

  1. 3. Adım: Bloğunuza Forum Kodunu Eklemek



Blogger sayfanıza gidip Sayfalar > Yeni Sayfa > Boş Sayfa adımlarını izleyip bir önceki adımda kopyaladığınız forum kodunu daire içine aldığım HTML kısmına tıklayıp resimdeki gibi yapıştırınız. Sayfa başlığına ''forum'' ya da dilediğiniz başlığı yazabilirsiniz. Sağ taraftaki Sayfa Ayarları'ndan  okuyucu yorumlarını kapatıp sayfanızı kontrol ettikten sonra ''yayınla'' butonuna basabilirsiniz.


Artık bloğunuzun bir forum sayfası oldu! Tebrik edip yorumlarınızı bekliyorum.

icon facebook

icon facebook

Adres: Türkiye, TP: İstanbul
FB: -

Email: faydasizblog@gmail.com
faydasizblog@gmail.com
Website: Việt 4.8 933336868

Sitene Forum Ekleme Kodu (Blogger)

By Yayınlandı: Forum siteleri yoğun konuşmaların yaşandığı, başlıklar açılarak bilgi ve paylaşım yapılan bir alandır. Ben de bir kaç yıl önce bloğuma forum... 5 stars based on 12.767 görüntülenme
Sitene Forum Ekleme Kodu (Blogger)
Rated 4.5/5 based on 7877 votes
Google Inc : Sitene Forum Ekleme Kodu (Blogger) Forum siteleri yoğun konuşmaların yaşandığı, başlıklar açılarak bilgi ve paylaşım yapılan bir alandır. Ben de bir kaç yıl önce bloğuma forum... Rating : 4.5
 
Copyright © | 2015 Tüm Hakları Saklıdır

Faydasız Blog