-->
12 Nisan 2015 Pazar

Faydasiz Blog
Bildiğiniz gibi günümüzde ücretsiz blog ve site açmak oldukça yaygınlaştı. Blogcular kendi ilgi alanları ile ilgili bloglar açıp kitlesini arttırmaya başladı. Kimileri paylaştığı yayınların zenginliği ve özgünlüğü sayesinde kısa sürede bloglarını popüler hale getirdi, kimileri ise umduğu kitleye ulaşamadı.


Kitlemi nasıl arttırırım?

Bu sorunun cevabı oldukça kolay. Blog yazarlığına yeni katılmış olanlar, ''bloğumda paylaştığım yazılar çok olursa ziyaretçi sayısını arttırırım''diye düşünürler ve diğer sitelerden alıntı yaparak paylaşımda bulunurlar. Fakat bu denemeniz sitenizi googleda ilk sıralara yükseltmemekle beraber bloğunuzu çöp durumuna getirir. Blog yazarlığımın ilk yıllarında açıkcası ben de sitelerden alıntı yapıyordum. Bunun bana ve bloğuma bir şey kazandırmadığını anladığımda özgün yazılar paylaşmaya başladım ve kısa sürede bloğuma gelen ziyaretçi sayısının arttığını gördüm.


Popüler Blogların yayınlarına yorum yapın

Bu yöntem bloğunuza gelen ziyaretçi sayısını arttıracaktır. Mümkün olduğunca blogunuzla ilgili yayınlara yorum yaparsanız, hem yorum yaptığınız bloğu kirletmiş olmazsınız hem de bloğunuza kısa sürede ziyaretçi çekmiş olursunuz.


Hit arttırma sitelerine girmeli miyim?

Sakın denemeyin. Hit arttırma siteleri sitenizi üst sıralara çıkartıyor fakat google adsenseye kayıt olup başvurduğunuzda sitenize hit arttırma sitelerinden gelen tıklamaları fark edip siteniz google politikalarına uygun değil yanıtını verir ve uzun süre google adsense'ye kabul edilmezsiniz. Böylelikle bloğunuzdan kazanç elde etmeniz zor hale gelebilir.


Peki kısa sürede googleda nasıl ilk sıralara yerleşirim?

Kısa süre önce organik ziyaretçi çekmenin yollarını keşfettim. Günde bir siteye 3000-6000 arası tekil ziyaretçi çekebiliyorum. Yeni bir blog açıp denedim ve bloğum 3 hafta içinde dünyada 2 milyona kadar yükseldi. Yunanistan'da şuanda 20bin gibi iyi bir sıralamada. Bu 3 haftalık bir blog için inanılmaz bir rakam. Sanırım bu yöntemi sadece ben biliyorum. Bu yüzden burada paylaşmak istemedim.


icon facebook

icon facebook

Adres: Türkiye, TP: İstanbul
FB: -

Email: faydasizblog@gmail.com
faydasizblog@gmail.com
Website: Việt 4.8 933336868

Googleda ilk sıralara çıkmanın yolları

By Yayınlandı: Bildiğiniz gibi günümüzde ücretsiz blog ve site açmak oldukça yaygınlaştı. Blogcular kendi ilgi alanları ile ilgili bloglar açıp kitlesini a... 5 stars based on 12.767 görüntülenme
Googleda ilk sıralara çıkmanın yolları
Rated 4.5/5 based on 7877 votes
Google Inc : Googleda ilk sıralara çıkmanın yolları Bildiğiniz gibi günümüzde ücretsiz blog ve site açmak oldukça yaygınlaştı. Blogcular kendi ilgi alanları ile ilgili bloglar açıp kitlesini a... Rating : 4.5
 
Copyright © | 2015 Tüm Hakları Saklıdır

Faydasız Blog